piątek, 25 listopada 2011

Uszczelka pod głowicą - uszkodzona.


Do zastosowania we wszystkich typach silników chłodzonych cieczą.

SZCZEGÓLNIE STOSOWANY:
  • PĘKNIĘTY BLOK
  • PĘKNIĘTA GŁOWICA
  • USZKODZONA USZCZELKA POD GŁOWICĄ
  • WYCIEK Z CHŁODNICY
  • WYCIEK Z NAGRZEWNICY
  • WYCIEK Z POMPY
  Możliwość mieszania z wszystkimi typami płynów chłodzących. Brak potrzeby płukania zarówno przed jak i po użyciu K-SEAL. Naprawa m.in. uszczelki pod głowicą z użyciem K-SEAL gwarantuje trwały efekt po pierwszym zastosowaniu bez potrzeby ponownego zastosowania.

SPOSÓB UŻYCIA:
  • WSTRZĄŚNIJ ENERGICZNIE PRZEZ 30 SEKUND
  • WLEJ K-SEAL DO CHŁODNICY LUB ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO
  • POCZEKAJ NAJLEPIEJ 15 MINUT
  • I GOTOWE
  236ml wystarcza na 20l płynu chłodzącego.


OPIS MOJEJ OSTATNIEJ AWARII:

Oto ostatni przypadek jaki mi się przydarzył Landrover Freelander uszkodzona uszczelka pod głowicą typowy problem opisywany na forach. Pęczniejące węże podwyższona temperatura wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego para z wydechu diagnoza – problem z uszczelką głowicy wlałem K-SEAL l problem znikł , nie po 1-3 min jak mówią w reklamie ale 15 min załatwiło sprawę.

Również koledzy na forach internetowych zarówno w UK jak i USA wypowiadają się o tym specyfiku bardzo pochlebnie.

Poniżej zamieszczam film pokazujący problem z uszczelką pod głowicą.


Zapraszam do sklepu allegro gdzie można zamówić

K-SEAL.

Lub do sklepu firmowego gdzie mozesz nabyc K-SEAL w promocyjnych cenach.KLIKNIJ



Zapraszam i jeśli macie jakieś pytania to piszcie na adres:
EMAIL KONTAKT: twalczak4@wp.pl


Darmowy katalogDarmowy Katalog Stron

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz